Wednesday, March 26, 2014

აუდიო სპექტრზე დაფუძნებულო ეკვალაიზერი




ეს პროექტი დაფუძნებულია ჩემს წინა პროექტზე - სპექტრის ანალიზატორზე. ჩემი აზრით, ეს პროექტი საკმაოდ ლოგიკური გაგრძელებაა ძირითადი პროექტისა, რომელიც საკმაოდ რთული გამოდგა გასალეთებლად.
მოკლედ რომ მოვჭრა, გამაძლიერებლის სქემა იგივეა, რაც პროექტ CL ში. კოდიც იმავეა, რაც ამ პროექტში, მაგრამ დამატებულია რამდენიმე მეთოდი, რომელიც უზრუნველყოფს სიხშირეების დეტექტირებას და 595 შიფტ რეგისტრის გავლით LED ის მართვას, რომელიც თავიდან რვა იყო, ახლა კი ოთხია, რაც, ჩემი აზრით აღარ არის საჭირო, რადგან ამ მიკროსქემის მართვას 3 პინი სჭირდება, ხოლო ერთი პინი, რომ დავამატოთ მივიღებთ 4 LED ის მართვას.

აქ მოცემულია კოდი 595 შიფტ რეგისტრის სამართავად, რომელიც მე მაქვს გამოყენებული, ხოლო კიდევ დამატებულია სურათი, რომელიც საჭიროა 2 ჩიპის სამართავად, ხოლო ჩემს შემთხვევაში გამოყენებულია მხოლოდ ერთი








No comments:

Post a Comment